Utmaning :)

Blev utmanad av Lena

1. När ljög du senast? Längesen
2. Har du någonsin stulit? Ja, för många år sen!
3. Har du någonsin flirtat med din bästa väns kille/man? Nej.
4. När gjorde du något riktigt dumt senast? I måndags, fast det var inte så allvarligt!
5. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? "klart jag minns! Söv Gott" från Anna.
6. Vad stod det i ditt skickade sms? "Hej, skulle bara kolla så du minns att du öppnar för mig imorgon?"
7. Har du kissat på dig någon gång? Nej, jag har aldrig varit liten?! Klart :P
8. Vad gör dig RIKTIGT generad? Hmm..när jag redan är osäker i nån situatuíon och någon påpekar detta..
9. Är du emot någon religion isåfall varför? Ja, verkligen!! kanske inte skall nämna vilken här, men det är sjuuukt!!!
10. Är du beroende utav något isåfall vad? Sally :D cola och just nu cigaretter..men inte länge till hoppas jag!  
11. Har du tagit knark någon gång? Ja
12. Vad tycker du om knark? Det är skit. 
13. Vad attraherar dig? Självsäkerhet, omtänksamhet, humor, smilegropar och glittrande ögon :)
14. Vad tycker du är sexigt på dig själv?  Haha, oj! nyckelben kanske? eller min heta röv :D
15. Om du fick en gratis operation skulle du ta den då? Ja
16. Kan du dö för någon människa? Absolut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0