Trams :)

Dagens;

Humör:
Finfint!
klädsel:
Leggings,benvärmare, klänning, Bolero.
minus:
Lite ont i magen
plus:
Utvilad och glad
låt:
Hmm..en med Pink som jag inte kan namnet på..från den nya skivan iaf!
mys:
Sally och kissemissen
saknad:
Min familj och mina vänner i Värmland :( Massor!
händelse:
Struntade i vanerökningen innan jobbet!
önskan:
Min lön!! Stabilitet..
ser fram emot:
Sandras bebis!
Kram: Bobby
Puss: Sally fick en på pannan i morse
Känsla:
Väldigt blandat..avvaktande?
Glädje: Sally, min fasta punkt i livet ;) Att jag har så många som bryr sig om mig.
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Här har du en som bryr sig!! Pusss på dig!!

2009-01-09 @ 18:06:06
Postat av: Sanna

Tack söta du! :) Här har du en också! Puss!

2009-01-09 @ 18:21:59
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0