Till slut

Till slut sätter jag mig här..Inte vart en bra bloggdag!
Usch. Jag vet inte vad man ska säga, så jag struntar i det!

Kvällen har vart mys iaf, ätit gott med Bobby och sett en bra film! =)



Jag fick välja film..det märks kanske? Jag gillade den verkligen! Riktigt rolig och bra!
"McDreamy" är ju alltid bra och tjejen i huvudrollen är supersöt hon med ;) Absolut värd att se!!!!


Känner att jag kommer in i en romantiska-filmer-period nu :) Förutom skräcken som jag och L. ska se i veckan! För scary säger jag aldrig nej till! =)



Sally har hängt med Lena idag, här har jag stulit bilder från hennes blogg! Min fina goding!!



Imorgon har jag en ledig dag och då ska vi ut och motionera ordentligt! =) Upp mot Fridhem omkring där gick vi sist och det fanns massa bra ställen att släppa henne lös! Så det blir det nog! Sen kommer även Sandra och Mikaela upp på en fika och lite prat och skvaller! ;)



Har rökt 3 cigaretter idag..dumt men jag hade en sån dag då det inte gick att avstå. Fyy, mitten på dagen var ett helvete rent ut sagt!! Men imorgon är det NEj igen! Ska inte utsätta mig för mer "utlösande faktorer" mera, nån gång får det bli stopp, och det är sannerligen på tiden!!


Nu blir det CSI och en kvällspromenad..sen sängen..sovmorgon imorgon! =)=) Göööött!!


Puss..

Kommentarer
Postat av: Lena

Made of honor är underbar verkligen. Älskar den!! Vad tror du om filmkväll i morgon?? Jag har ett fullspäckat schema i morgon och känner att jag nog skulle behöva lite kvällssällskap!! Skräck känns som om det passa mig nu :/ Pösss.

2009-01-19 @ 20:23:01
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jaa, den var underbar! :) Imorgon blir toppen! Slutar kl. 18:00 så det är ju bra! jag kommer upp på 1000 skräckfilmer på raken om det hjälper dig, vet du ;) Bokar in "Lena-mys" imorgon på stört!! :) PUSS!!

2009-01-19 @ 20:42:17
URL: http://saantastic.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack älsklingen!! <3

2009-01-19 @ 21:43:22
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Sanna

Any time! <3

2009-01-19 @ 22:05:26
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0