sunday night..

Jag gillar söndagar :) Skön dag!

Blev så himla glad förut!! Stod på jobbet och skulle snart sluta då Pappa och Laila  kom in! =) var jätteroligt att se dom! De följde med hem och fikade lite med oss. Alltid lika trevligt att träffas!! Underbart! :)

jag har fortfarande inte rökt idag! :) Känns riktigt bra! :)

Belönade mig själv lite med hårprodukter från Bellbox igen, de hade fortfarande grymt bra rea. Tänkte att om 4 dagar så har det betalt sig genom att jag inte köper cigaretter..så då slog jag till på det! :)

Har även hittat massa grejer på benetton som jag ska ha. En kappa som jag upptäckte idag, lite osäker ännu men de jag frågat tycker den är snygg! -70% rea också! Även en väst, ett skärp, kuvertväska nån tröja och lite annat vill jag ha. Men jag lägger undan det så länge så får jag se om jag har råd sen! Tänker inte ta i för mkt även om det är svårt att hålla igen när man äntligen får pengar..I själva verket är jag väldigt ekonomisk. fast det låter väl inte så nu! =)



Ska fundera lite på vad en viss herre som snart fyller år kan tänkas vilja ha i present, bättre att vara i god tid! :)

Vi ser på A lot like love nu och äter glass :) Ska fortsätta med det..

God natt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0