Sovdags!

varför sover jag inte nu? Bra fråga. :)
Gick hemåt strax innan elva..ringde upp mami på vägen och la inte på förrän nu. Och nu tycker jag ju att det är onödigt att försöka sova för Bobby är snart hemma och då skäller Sally och ja..jag vaknar igen! :) Såå..jag ska vänta en stund till, ta ut min lilla en sväng också! Upp tidigt imorgon, inte fixat lunch heller, måste försöka hinna handla innan jobbet imorgon! Orkar inte stå utan mat hela dagen!

Haft en riktigt trevlig kväll med tv, tjat, godis och cola! :) Äntligen släppte lite av huvudverken! Tacka Gud för colan! ;)
 Kanske lite solning imorgon också. yeeey! :)


Såg nu att de parfymerna jag är mest sugen på just nu är "För tillfället slutsåld" :(
Skickade ett mejl och frågade när de kommer in igen! SNART hoppas jag! :)


neej..Nu är det nattí! :)




Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för igår!! Colan är underbar =) Det var sällskapet med ;) Jag har ju upprop i em/kväll men vet inte hur lång tid det tar. Inte så länge hoppas jag!! Börjar halv 6 så vi kanske kan sola vit 8 eller nåt. Då sover Milla och Raz med så då kan du ju blogga eller nåt när jag solar =) Pössss.

2009-01-13 @ 11:24:08
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, det var det! :) 8 blir bra! :) Har inget annat än nyttigheter för mig ändå så jag är flexibel ;) Ring när du är hemma och så igen då! Puss!

2009-01-13 @ 13:46:11
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0