Snart helg!

Slutar om en timma!! =) Ledig hela helgen! Underbart!!

Det var nog så att det dragits för lite skatt från min lön, därför fick jag mer..Det var ju synd, de hade gärna fått sitta kvar på mitt konto ;)

Köpt lite saker på min rast nu- 2 ögonskuggor, ett blått linne och en svart top. =)
Hann inte gå runt mer, kanske tur det för nu är jag i spenderartagen ordentligt!! Vill verkligen njuuuta av denna lönen, men min andra seriösa sida tvingar mig att sansa mig och spara undan cash istället! ;)

Ville bara hitta nåt till ikväll, att ha på mig..samma problem varje gång! Inget passar eller känns bra! "Jag har inga kläder, Aaaahhh!!!" :P Men det har man ju..Skulle vilja dra på mig ett riktigt tajt fodral..den lilla svarta typ. Men det orkar jag inte med idag! Får vara lite relaxad nu när jag är så trött..och risken att jag bara orkar förfesten finns ju också! :)

well well..

Kommentarer
Postat av: Lena

NÄÄÄÄÄR skall vi fixa en ny blogg till dig som jag får designa?? ;) Kösss.

2009-01-26 @ 12:48:02
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0