Snabblunch!

Här sitter jag och har kastat i mig käk på jobbet. Ensam idag så jag fick sätta mig på sopkorgen framme vid disken och gömma mig lite diskret bakom datorn :P Gott med mat var det! :)

Varit en kul dag, först kom Nico in med en bebis på armen..hur söt som helst! :) det var hennes systers bebbe! Mitt i det kom Hannah in och hälsade på, vår "gamla" chef. =) Hon stod kvar och tjatade med mig jättelänge, roligt att komma ikapp lite med vad som händer i den andras liv :) Hon ska börja läsa till Barnmorska nu! Jag vill också läsa sen..men vet inte till vad!? ändrar mig hela tiden!

Ikväll blir det solning. Gööött! Min extrema blekhet ska bli ett minne blott! ;)

UNDERBART att vara ledig imorgon, ska verkligen utnyttja den till sånt jag vill göra och till vänner jag vill träffa! :) har bokat in en tjejfika kl 15,00 i stan, har hört att det kommit ett nytt cafe i Gallionen sen jag flyttade..så det är jag lite nyfiken på!

 Sally är ute nu, hon ska få springa lös första gången med dagmatte-Lena! =) det tycker hon garanterat är superroligt! Får jag komma hem till en trött liten rackare sen! :) Gooosa!

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0