Snaaark..

Jag vet inte vad det är med mig idag! Hur trött som helst! Sov till halv elva..men skulle gått upp nio. Inte för att jag var tvungen utan för att jag gärna vill bli en sån människa :) En morgonpigg, effektiv människa!

Jag mår bra av att vara effektiv, men nu det senaste känner jag att jag inte haft tid till det jag vill uträtta. Inte så konstigt men..Nåja, imorgon är en ny dag! Hoppas på en lättare morgon då! :) Nu ska jag åka till jobbet om en halvtimma, need my makeup!


Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill med vara en morgonpigg effektiv människa, men jag tror att det helt enkelt är kört på den fronten. Blä!! Skulle gärna sova till 12 varje dag!!

2009-01-12 @ 12:13:13
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, ja det verkar ganska hopplöst! ;) Klart att nån dag ibland så lyckas man och blir så stolt över sig själv, och ger ett tyst löfte om att NU ska jag fortsätta såhär..varpå man nästa morgon gör helt tvärtom! :D haha. Alla är väl skapta olika..och vi blev av det trötta slaget! :)

2009-01-12 @ 14:44:09
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0