Oprah

Jättehemskt avsnitt av Oprah :(
En mamma som glömde sin treåriga dotter i bilen i 8 timmar..i stekhet värme.
Barnet dog :(

Mamman brukade inte köra flickan till dagis men skulle göra det denna morgonen, på något vis mitt i stressen glömde hon av det. Åkte till sitt jobb som vicerektor på en skola och efter 8 timmar gick en kollega förbi bilen där den lilla flickan satt. Hon gick inte att rädda...

Är flera olika människor med i avsnittet som gjort misstag med barnen, på grund av stress och uppgivenhet. Man är inte alltid sig själv när man har för mycket i huvudet. Det får en faktiskt att tänka till, vare sig man har barn eller inte!

 Oprah på min lediga dag! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Men fy, vad fruktansvärt!! OK, att stress kan få¨en att göra knäppa saker, men att glömma sitt barn. Usch!! Hur fasen kan det bli så... Vilken mardröm!! Tänk att leva med något sådant... Hemska tanke

2009-01-27 @ 21:31:56
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Sanna

det var verkligen fruktansvärt!! :( Men jag måste säga att efter att ha hört berättelsen så "förstår" jag att det hände..men det är ju fortfarande VIDRIGT att det kan hända ändå. Jag tyckte så synd om dom..hon dödade sitt barn. Hon orkade knappt leva längre! man fick veta allt, se videoklipp från polisen och samtal till räddningstjänsten..det var gripande! :( Hon hade fått en hel del "slag" av samhället. Världens sämsta mamma stod det om henne på löpsedlarna..:(

2009-01-27 @ 21:38:13
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0