ojoj..

Mitt huvud gör ont!! :( ont ont ont!

Detta blir en tuff dag. imorgon också och igår var likadan. Att jag är ledig helgen är tur, det kunde inte vara på något annat sätt! Jag är helt körd!


Varför är jag så extremt stressad/orolig? Känner verkligen att det är något..men vet faktiskt inte exakt vad än!
Hoppas det klarnar snart.

Igår blev det film hos Marielle =) Sen lagade jag mat hemma, vet inte hur det smakar..men jag hoppas det blev bra! En pastagratäng med skinka, majs och en mild tomatsås..toppat med wokgrönsaker! :P Låter det smarrigt? Roligt att prova sig fram! :)


SAW 5



Riktigt bra! =)=) Men man ska helst ha de andra filmerna i färskt minne, svårt att följa med annars!
Men jag tyckte att denna var mer intressant för man får en annan inblick i historien..Inte lika mycket råhet som i de tidigare. Helt sjukt hur man kan komma på allt!! En riktig tänka-film. Man vill veta, försöker räkna ut vad som ska hända och varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0