Neeeej!!

Min lilla har spytt 4 ggr på knappt tio minuter nu! :( INTE IGEN!! Hoppas verkligen att hon blir bra fort denna gången!
Vill inte lämna min plutt ensam alls idag, har ringt Nicoline och hon ska kolla om Anna kan jobba för mig...hoppas det!

hon har inte ätit mkt alls de senaste dagarna, men jag önskar verkligen att det inte blir långvarit nu..Får åka och köpa allergifoder hos veterinären, och det har jag inte pengar till nu!! Det är jättedyrt!! Får be mamma eller pappa isf. För det måste ja ha då. Usch, min älskling!! <3 


Anna kunde jobba för mig idag, Jag stannar hemma med min lilla fjärt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Klart att du skall vara hem söting!! Hoppas att hon kryar på sig snart =) Kraaaam.

2009-01-16 @ 18:04:42
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0