Nedräkning..

SNART löning!!

Kan inte beskriva hur skönt det ska bli efter att ha fått 0 och ingenting i stort sett i 6 månader!
Räknat lite på det och det ser faktiskt bättre ut än jag trodde, men jag får se, kanske missat något!?
Rädd för det, vågar inte planera in nåt spec..men oooh. Hur som helst ska det bli UNDERBART!

Har ju redan handlat upp massa på Benetton...och bestämt vilka parfymer jag ska skicka efter. Får väl se vad det blir! Annars får jag vänta till nästa månad. Men det kliar så i fingrarna ju!!! Vill ha så mycket saker!!


Just nu jobbar jag, Anna kommer snart! :) Ska packa upp mer barnkläder inne på lagret och försöka få plats med allt på hyllorna. Sett så mycket fint, vill veta vad Sandra får för parvel nu så jag kan börja köpa grejer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0