Mys var det ja! =)

Har nyss kommit hem från Lena och rasmus, vi såg på lite av Alvin och gänget, åt chirre o dirre :) Såg även den nya serien på kanal 4 - Samantha who. Verkar skitbra! :) Det ska jag fortsätta se! Vi hade det myyysigt! =) Rasmus var sååå trött på slutet att han var helt kocko i bollen :D Rolig liten kille det där, hihi! Han och Sally krälade runt på golvet och förstod varandra utmärkt :D

Bakat har jag gjort tidigare ikväll också, bra att jag gjorde nåt annat än det vanliga. Roligt! Jag gillar att baka, inte helt nöjd med det receptet jag hadeför lite kakao..fick ta ett från internet för mina är nedpackade hemma hos pappa flera mil bort..i väntan på att jag ska flytta!

Toorrow väntar jobb och det ska bli så kul att få se barnkläderna vi fått in!! =) Åååhhh! :)


Nu kommer snart Bobby hem och då ska han äta chokladrutor, tills han blir så snäll att jag kan berätta att Sally spydde på hans vardagsrumsmatta förut..;) Usch. Nejdå. jag överdriver, han förstår, det vet jag! :)


Good night!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh vilken fin bild på Sally!! =) Den snor jag ;) Hann ju kommentera på din blogg igår, då jag inte var hemma förrän sent... SORRY!! Samatha Who verkar kanon <3 Pösss.

2009-01-18 @ 12:02:42
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jaa, visst är den go!? Sallys egna fotölj som hon hade som enda möbel hon fick vara i..hade den sen hon var helt färsk ;) Men lämnade den när vi flyttade! :( Ja, det varkade skitkul!! =) Pyssssas

2009-01-18 @ 12:47:42
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0