Mosters goaste!

har pratat med min kära syster i telefon en bra stund nu. Fått höra det senaste om lilla Matilda :)
Hon har nyss fått sin första riktiga säng, alltså slutat med spjälsängen. Vilket inte är så lockande för henne av någon anledning..Hon har inte alls velat sova där och gtt upp måååånga gånger ist för att sova, så det har varit ett evigt springande för att sjasa henne i säng i några dagar nu..

Och igår, när jag också pratade med min syster så slutade Matilda springa runt, det blev tyst och stilla. Så Andrea smög sig upp och kikade in - ingen unge i sängen..hmm..Så hittade hon henne sovandes i sin "´prinsess-kista" (En guldig träkista som det står MATILDA på, med massa fina Disneyflickor på som hon har sina prinsessklänningar mm i) liggandes sådär som bara barn gör - på alla fyra med rumpan i vädret! :D Åhhhh vad sött!! Lilla gullegrisen som moster saknar så! :)

ikväll hade hon lagt sig i samma ställning fast utanför sitt rum, i hallen, pladask på golvet och sovit med ett snytpapper i handen! man kan ju fråga sig om det verkligen är bekvämare än sängen..? :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Såååå jäkla söta är dom bägge 2 =)

2009-01-15 @ 22:28:18
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Sanna

Oh..visst är dom! :) Mina gullungar!! <3<3

2009-01-15 @ 23:07:08
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0