Money money money!

Jisses, jag hade fått lön i morse när jag vaknade!!
Liten chock när jag fick se summan bara, har typiskt nog fått för mycket ! ! !
Inte roligt att lämna ifrån sig pengarna ;) Har mejlat med lönekontoret nu, vill helst lösa detta innan helgen och få reda på hur mkt av det som egentligen är mitt! :)

Undrar vad som blivit fel? Borde ju vara mer noga kollat tycker jag..


Senare kommer Malin ut till mig och så tar vi en tur till systemet :) Just nu är jag toktrött så jag är inte supersugen..men ibland får man "take one for the team" :P Haha.

Later!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhh vad underbart med pengar!! Men röva att det skulle behöva vara fel ;) Mitt konto står på 50 spänn typ nu när jag betalt räkningar. Tur att det kommer in lite till i alla fall ;) Pössss.

2009-01-23 @ 13:37:30
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Sanna

Lena.



Jaa, verkligen! Vi har räknat och räknat utan att få det att stämma, kom fram till att de måste ha dragit för lite skatt! :/ nåja, pengarna kom iaf på rätt dag! :) Usch, 50:- lider med dig :( Jaa, lite extra blir det! ;) Puss pårej!

2009-01-23 @ 14:38:34
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0