Ledig idag!! =)

Herregud! Kan klockan redan vara halv åtta?? Usch. Jag har haft en underbar dag och jag vill inte att den ska vara slut ännu! :(

Tog mig en ordentlig sovmorgon till kl. 11! :) Sen en powerwalk med Sally i 40 minuter, vi tränade mycket och hon var sjukt duktig! :) Blir så stolt! Framstegen är många och stora!!

Mötte sedan Malin i stan, kikade lite i butikerna..sen kom Linette och vi satte oss på Lejas cafe . Gillade det skarpt!! Dit ska vi igen bestämde vi..Åt supergod panini med sallad och chokladkaka med grädde till efterrätt.  Sandra kom också till slut, hennes mamma fick åka till sjukhuset inatt så hon hade varit där och hälsat på, därför blev hon sen.
Vi pratade massor, skrattade massor och hade en supertrevlig dag helt enkelt! =)

Nu är jag hemma och ska städa/pyssla lite. Hade tänkt att baka idag, men måste nog till affären isf..vet inte om jag har lust med det nu! :) H. kom ut till vändplanen här nyss och lämnade ett sminkpaket jag fåt med posten och papper på Sally som jag bett honom skriva på och skicka till mig. Han stod tidigare som ägare på henne, för jag jobbade den dagen hon skulle hämtas...men nu är hon MIN. Kan man ju mena att hon varit hela tiden..men nu finns det även på papper. Skönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0