Jobb igen

Inte så värst roligt att läsa att jag jobbar kanske, men det gör jag iaf! Har en riktigt dålig  hårdag och kläddag - Inget ville fungera i morse! =( Tröttare än tröttast var jag också...Usch.

Imorgon kommer Paolo till Uddevalla från Italien, han är vår chef. Så idag blir det full rulle med att snygga till, organisera och allt annat som måste göras. Det är bra när han kommer för då får vi lite extra "go".


Min bästa Frida ringde imorse :( Jag saknar henne massor, Mathilda med! Förhoppningsvis kommer dom i februari och hälsar på! Vi har haft så mycket de senaste månaderna, ALLT som kan hända har hänt och vi är varandras klippa..kan man säga! =) Det har varit mkt skratt, mkt vin, ambulansfärd till akuten, krossade hjärtan, bröllopsplaner, tårar och allt annat man kan tänka sig...

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0