Jobb!

Så var man här igen, en riktigt lugn dag verkar det bli.. hade en tokstressig morgon bara, hann iaf köpa med mig en baguette och växla pengar till kassan! :) jobbar ensam idag. Men det går ju som söndag så det är ju inte öppet i mer än 6 timmar!

Sovit som en stock inatt, härligt härligt! =)  Synd att jag är så svårväckt bara, men det hoppas jag att jag kan vänja mig av med. Blir ett stressmoment varje kväll när jag ställer klockan, för då blir jag orolig att jag inte ska vakna och därmed försova mig..Vilket inte är så käckt när man ska öppna ute på torp. Inte hänt mig än så jag hoppas jag slipper uppleva det i framtiden också.

Idag ska jag:

* Ta bort julskyltningen
* Organisera lagret
* Sprätta kartonger

 ..mm.. Intressant va?

Måste få bort körsbärsklockan, som inte alls passar in med det rosa..Men jag minns inte hur man gör!!?! :(
Jag är kass :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hjälper dig med klockan i kväll. Den ligger i din kodmall. Bara att radera den länken där. Pösss.

2009-01-06 @ 13:16:05
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Sanna

"i min kodmall" Haha, det låter som grekiska i mina öron, Lena! :D Men vad snällt!! Ses sen! Pussaa

2009-01-06 @ 14:04:33
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0