Inspiration

Jag känner mig inspirerad idag :) Efter att ha pratat med Hannah och Lena och Nicoline som alla har börjat eller ska börja läsa, så blev jag sugen på det jag med! Om man bara kunde hitta rätt!! Jag kan ärligt säga att jag ena dagen är inne på ett område och nästa dag är det ett nytt..not a clue!

Skulle vara jätteroligt att läsa..det enda minus jag vet är föredragen..Jag är livrädd för att prata inför en grupp. Haha, jag lovar, jag kunde bli sjuk på riktigt innan det var dags i gymnasiet! :P Inte blev det bättre efter den stora redovisningen i första året heller..elendet finns inspelat på band och jag bad på mina bara knän att min lärare skulle "tappa bort" det..men icke.
Sen var jag duktig när jag gick Ky-utbildningen, då gjorde jag min plikt..men hade ett helvete flera dagar innan! Konstigt..det brukar ju bara vara i ca 5 minuter. Att det kan vara så hemskt?

Ett stort plus också: På de flesta fleråriga utbildningarna kan man få chansen att bli utbytesstudent =) Det vore skithäftigt!
Då undrar någon kanske vad jag skulle göra av hunden. Jo. Fodervärd såklart! :) Om man tar sig tid att noga välja och lära känna den familj som vill ha henne så ser jag inget fel i det alls, det är ju inte för alltid! Och sina drömmar/ mål ska man aldrig ge upp. :)


Slutar snaaart!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har också vart pissrädd för föredragen som man skulle hålla själv, men det blev bättre kan jag säga. Inte för att jag ÄLSKAR det nu, men lite (mycket) lättare är det nu. Pusss.

2009-01-15 @ 13:42:55
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Sanna

Ja, usch!! det är hemskt! Sen blir man ju mer van..även om man inte gillart så mkt ;) Vill att det ska bli som på film när superkvinnan tar på sig en het dräkt, harklar sig och kickar ass när på sitt föredrag!! :D haha! Det vore nåt det ;) Puss

2009-01-15 @ 15:11:59
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0