Höhö!

Gjort bort mig lite idag..vet inte vad det är med mig nuförtiden!? Tankspridd och disträ hela tiden, lite smått förvirrad har jag alltid varit men nu är det illa! :)

Här på jobbet har vi en stamkund..som ska hållas anonym, men hon bryter på ett annat språk och har lite svårt att förstå och göra sig förstådd. Hon handlar mkt men kräver väldigt mkt tillbaka om man säger så..det är ju helt ok egentligen men guuuud...mitt tålamod orkar inte med henne. Hoppas Nicoline är här när hon ska hämta sina kläder...Men iaf så ringde hon hit nu och pratade halvt ihjäl mig om en tröja som hon köpt som nu hennes dotter vill ha. Man får inte chansen att svara utan hon malen på som tusan! Till slut när jag tagit fram en tröja i rätt storlek så sa jag att jag lägger den med hennes påse som, "Nej jag har ute i det rummet, som ska hämtas imorgon. Lägg det där!" Jaaaa..det var ju det jag sa. så höll det på ett tag..och massa annat tjötande, jag blev så trött på henne så jag gömde ansiktet i tröjan tills vi sagt Hej då..en sån uppgiven gest ni vet ;) Då när jag tittade upp ur tröjan med ett ansiktsuttryck som "Skjut mig" stod en kund inne i butiken precis framför mig.. "Dålig dag?" :D Haha. Hon va go, tur att det finns dom som får en att skratta också! :)

Som sagt går klockan hur fort som helst, slutar snart och jag har inte ens fått ont i fötterna idag! =) Men..känner att röksuget river lite i mig nu..har ju inte haft rast sen halv tio i morse..! Det är en av anledningarna som finns på sluta-röka-listan...bland många fler så klart!


Sola med Lena sen, ska bli underbart för det var evigheter sen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0