Hemma igen!

Nu har jag kommit hem, gick jättebra med Sally och Zingo :) de är trötta ikväll kan jag lova! :) Zingo är en labrador som Mikaela och Andreas är fodervärdar till, han ska bli ledarhund, åt blinda. Om han klarar av jobbet då vill säga. Är en väldigt liten del av de hundar som föds i ett sånt syfte (ledarhund, polis, räddningstjänst mm) som godkänns i slutändan, det ställs så klart ruskigt höga krav på dom. men Zingo ska tillbaka om ca 6 månader och ska då börja tränas..så hoppas vi att han är rätt hund för det jobbet =)

Skönt att komma ut en stund..tyvärr släppte inte min huvudverk ändå :/ Vad är det för fel?

Är jättetrött och ska passa på att lägga mig snart, läsa lite :) Ska bli härligt. kallt i mitt sovrum bara, har fönstret öppet för sängen luktar lite "magasinerat". Den har ju stått i ett gästhus hemma hos min pappa i ett halvår..Och då känner man ändå någon liten lukt tycker jag..av "Inte använd"...? Ja. ungefär.


Imorgon är det jobb igen, ledig igen först på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0