Gnäll!

Dagen är inte lika bra nu. Både jag och Anna är gnälliga! :P
Kommit fram till att jag inte alls får en halv lön i januari, måste vänta tills slutet av FEBRUARI! Hjälp. Det var inte alls bra nyheter, har alltså inga pengar till räkningar eller annat...Inte kan jag anlita en "dagmatte" heller för då måste jag ju kunna betala personen också! Guud vad jobbigt! Finns det något värre än ekonomiska bekymmer??

Men en rolig sak..Imorgon ska jag förhoppningsvis till göteborg och gå på "My Dog" - mässan! =) Det ser jag verkligen fram emot! =) 


Ikväll blir det fimmys hos Sandra, Mikaela och Linda kommer också! :) Har inte hunnit träffa mina tjejer sen jag kom tillbaka till Uddevalla. Full rulle hela tiden med jobb och nyår och allt! 

Nyårsaftonen var förresten riktigt mysig, god mat och trevliga människor! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0