Fredag!

Idag ska jag ha en aktiv dag :) Har jag tänkt iaf! Först blir det dusch och fixning, sen till stan med pojkarna för att fylla på kylen, långpromenad med Sally, städning och organisering här...vi får se hur sugna de andra är på det men förhoppningsvis kör vi på det! :) Och mat måste lagas såklart. Sen ska jag i säng tidigt! Jobbar helgen.

Igår hade vi en heldag framför tv`n, vilket kan vara skönt ibland men usch!! Det blir man nästan deprimerad av..
Så idag måste det händ lite! Det är superfint väder idag, ska bli härligt att motionera lite med mitt odjur ;)

Letar lägenhet, men det är ju inte så lätt! DUMT att jag inte visste att jag skull flytta hit innan jag föreslog att Kim skulle ta över Sandras..:P Haha. Typiskt! Men det kommer flera och tills dess har jag det bara bra här! =)


Känns inte som fredag måste jag säga!? Blir helt bakvänt under jul/nyår! :) Gör mig iaf inget att jag ska jobba helgen, är för trött och osugen för drickande ändå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0