Fredag kväll :)

Skönt..Nu slutar jag snart jobba. Ska stänga kl. 20,00 såklart, men idag var Nico snäll och tyckte jag kunde gå direkt, utan att räkna kassan och dra ut dagsrapporter mm. =) Så jag är väl härifrån 20,05! Yeeey!

Ska bli mys ikväll, inget städande eller plockande utan bara rätt i soffan och gosa sig under en filt :) ledig imorgon så jag får vara nyttig då ist! :) Planerat in mängder imorgon, får väl se hur mkt jag fullföljer! :P Viktigast är en lååångpromenad med Sallypally iaf, så ska hon få springa lös..det var ganska länge sen nu eftersom hon har löpt, men nu ska det nog vara lugnt!


Hoppas alla får en toppenkväll! =)






Kommentarer
Postat av: Lena

Då kan jag väl få vara med när hon skall springa lös. Så kanske jag kan få testa hur hon kommer på inkallning för mig i skogen. Kan vara nyttigt tror jag =) Pösss på dig!

2009-01-09 @ 20:37:20
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaa det vore ju jättebra! =) Vi ringer imorgon så kan vi planera lite! kramkalas :P

2009-01-10 @ 00:47:15
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0