First day of a new week

Back at work! :) Tur att jag börjar sent denna veckan, var helt död innan helgen! :P

Igår kom Pappa, Laila o Diana (Som är gravid i exakt samma time som Sandra!) De lämnade av mina efterlängtade möbler!! =) Framförallt glad för sängen! :) Så igår fixade vi massa med mitt sovrum och skrubben, sorterade och slängde!
Har faktiskt lite träningsverk i armarna idag! =) Plus att vi tvättade!

Jag var nere på stan innan dom kom och köpte mig en ny matta, en spagettigardin, två krukor med gröna växtbollar till och lite pyssel..är så kul!! Ska greja lite i resten av rummen också :) Så mycket som jag får såklart, Inte för så mkt pengar..men lite små ändringar blir det allt, innan den 6 feb för då fyller Bobby år! =) Då blir de kalas och då vore de kul om det var lite nytt och piggt i lägenheten! :) Känns i vilket fall jätteskönt, och jag behöver något projekt vid sidan av arbetet! =)

Var en sväng hos Lena också, fick oss lite efterlängtad mat! :) Gott! Sen blev det film och en massa cola, chips o dipp och godis..blev lite mkt, kunde inte sova sen för jag mådde så illa :/ Låg vaken till 4 i morse iaf! :(


Ska till pappa imorgon och rota fram lite av mina saker som jag vill ha nu..min Soda Streamer kanske..och min lilla strykbräda! :D Så ska jag träffa Malin vid tre i stan, leta lite grejer till 80-talskvällen! :) fun fun!

Efter jobbet idag blir det en snabbis på Coop. I dont like it. Jobbig affär! Finns ju massa bra saker, men den är för stor och dåligt planerad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0