Yeeey

Inatt lånade jag brorsans lägenhet, så fick Frida och Adam ha vår lägnehet själva :) Nykära jävla as ;)

¨Blev IKEA i lördags och det var så trevligt så! Åt även på Thairestaurangen på fredagen. Lite jobbigt för mig som inte tål nåt sånt bara, men det gick att ändra lite till slut. Blev dock bara 2 små rätter av 4 :D haha. Vilket offer jag är!

Snart ska jag ut till Syrran och Nicklas, han ska få "lufta elementet" i min bil!? Var sådär lagom trevligt på vägen hem från IKEA..¨.Då slutade värmen fungera i min bil. Tack, tack. alldeles lagom timing!

Igår var ingen bra dag, allt ville krångla med mig och jag fick en kalldusch kan man säga, hur kan man vara så otroligt svag och feg som vissa är? Allt för att jävlas där det tar som mest. idioti.

Lite spännande...hoppas ingen dumförklarar mig nu..men jag ska faktiskt till ett medium imorgon i Karlstad! =) Tycker det ska bli väldigt roligt!  =)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0