Uppe med tuppen!

Tyckte jag iaf...kl 08,00! =) Det är inte illa när man varit total nattmänniska i flera månader! =) Skulle egentligen ha börjat 12,15 och stängt, men Anna ville byta så det blev öppning och sluta 17,30 ist!

Igår var första dagen på nytt då..inte jobbat här på ett halvår, så lite nervöst var det ändå, mest eftersom det är mellandagsrea, som betyder mkt kunder. Men det gick iaf jättebra! Ont som tusan i fötterna..måste ha bättre skor! Och komma ihåg att kassalådan flyger ut när jag trycker för kvittot att komma ut..jag får den alltid i magen! :D haha!

Igår kom Kim "hem" igen, så nu blir det lite trångt hos Robert :) Han och kissemissen, jag, Sallypally och Kim under samma tak! :) Men det är väldigt trevligt ändå. Bobby har Sally på dagarna nu innan jag fått tag i en ny "dagmatte" till henne..igår var de ute i 2 timmar och gick. Så himla snällt att han gör sånt utan att han behöver det!

Lägenheten:
Kom till Uddevalla strax efter sex på söndagskvällen, åkte direkt till Agnebergsskolan och mötte upp en kille, som visade sig vara Mikaelas bror Isac :) Han visade mig den lilla lägenheten.. Den var söt och snygg men väldigt liten och väldigt svårmöblerad, kom snabbt fram till att det inte ens skulle få plats med ett litet köksbord! Och det fanns ingen riktig frys..utan bara ett litet fack i kylskåpet. :( Men visst, jag lovade mig själv att inte vara kräsen nu när jag tränger mig på som inneboende hos Bobby :D

Men sist men inte minst - hyran gick på 3200:- utan parkering som kostar 250-300 :- i månaden, lägg till lite el och annat som kostar, tv och internet så skulle jag ha en minilägenhet för nästan 4000:-/månad. Det säger jag nej tack till. Det får jag ju en vanlig tvåa för. Hoppas jag gör rätt! Det är bara att leta på!

Ikväll:
Ska vi leka pensionärer och spela bingolotto :D Vinna massa pengar, bil eller resa också tänkte vi! =)
Jag behöver VERKLIGEN en ny bil. Allt rasar snart på min! :P


Ska springa iväg på lunchen sen och se om jag hittar något till imorgon. Nyårsfin måste man vara! :) Vet inte alls vad som händer egentligen. Vi ska vara hemma och smådricka iaf på kvällen, kanske spela nåt spel, om det inte bara blir jag och Bobby då..futtiga lag isf! :D Ska bli trevligt i vilket fall! 


Hittade förresten ett par snygga jeans här på jobbet, 50% rea! =) Tack och bock! =) Dom tar jag!
Igår gick jag iväg till Bellbox, där var det underbar rea! :) Blev tvungen att köpa shampoo+balsam av JOICO, som är jättebra för volym. Och en fuktspray av LANZA! =) Slarvar lite med de sista pengarna jag har eftersom jag vet att det snart rullar in nya.. har snålat så länge nu så jag tycket att jag förtjänar att unna mig lite smått.


Niiij nu måste jag fylla på butiken på damkläder, allt ska ju bort! =)


Puss





Kommentarer
Postat av: Lena

Underbara fina du... Du gör helt rätt tycker jag ang lägenheten. Det finns gränser alltså!! Jag kan hjälpa dig med Sally också. Gillade den lilla jycken skarpt =) Pösss.



Ses sen??

2008-12-30 @ 14:46:51
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oh vad go du är! =) Jag är hemma nu! Helt totalt slut..men vi kan väl ses imorgon? Om du inte kikar ner till oss, fast det blir väl svårt? Aja, det löser sig..Hihi, Sally gillade nog dig med :) PUSS!!

2008-12-30 @ 19:07:29
Postat av: Lena

I morgon låter som en väldigt mycket bättre idé!! Idag så har det varit kaos kaos och åter kaos med allt =( BLÄ!! Men i morgon ses vi =) Pösss.

2008-12-30 @ 22:58:41
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0