Snabbis

Yes, nu är det en snabbis som gäller här! Måste åka hemåt, ska jobba imorgon! =) Stannade till hos Andrea på vägen hem från Karlstad...Tagit ur löshåret!! Oh min gud, känner mig helt skallig! Haha, helt konstigt känns det. Undrar om jag verkligen hade såhär kort/tunt hår innan..men det hade jag ju! Ska iaf till frisören på fredag, hoppas det blir bra. Annars blir det en ledsen Sanna som firar jul och nyår! ;)

Någon som minns vad jag skulle göra idag? Jo. det gick jättebra iaf! Hur häftigt som helst var det. Kommer att gå tillbaka flera gånger, så får folk tycka man är knäpp isf! =)

Min älskade Sandra skickade en bild på ultraljudet idag, första kortet! =) 10 fingrar och 10 tår <3 Underbart!! Är verkligen så otroligt glad för deras skull!

Och med min lilla bebis går det bara bra, hon är lite jobbig nu för att hon ska in i sitt andra löp. Guuud vad kul..nej! :D Efter förra gången gick hon skendräktig och höll på att driva mig till vansinne =) Mitt lilla hjärta!


Ska sova i Linus lägenhet inatt, hemma hos mig är det både förfest och efterfest som gäller. Orkade inte vara med, kommer vara så trött imorgon om jag låter mig övertalas. Men det hade varit gott med ett glas vin. Får se, kanske blir ett i helgen för då kommer Bobby och hälsar på! =) Ska äta middag med brorsan och Karro på fredagskvällen när han kommer iaf, sen får vi se vad det blir!


Jaja..måste gasa iväg hemåt Sunne! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0