Övernattning hos syster!

Raderat alla gamla inlägg..tänkte börja på ny kula :) Lite svårt att skriva ofta när inte jag har internet hemma nu..

Sov hos min syster och Nicklas inatt, Andrea tyckte jag skulle vända på mitt dygn som är lite bakvänt sen veckorna i Uddevalla ;) Så..det finns ju ingen bättre väckarklocka än 2 små barn! Var faktiskt vaken redan vid 9 i morse, men fick ligga kvar till tio. Då ville inte Sallie vara med mera :D Ut och springa fritt på gården!

Väntar på lite nyheter i veckan, får hoppas att det blir goda sådana!

Idag ska jag och Frida storstäda och klä granen..hoppas det går bättre än sist. När jag skulle dra ut sladden till belysningen fick jag en stöt, blev helt svart om naglarna! Så gick naturligtvis en propp också! Belöningen efter städningen blir några glas vin med Thilda!

Imorgon ska Samanda och Matilda gå Lussetåg med dagis som vi ska se på :) Gullungar!
Torsdag blir det Julbakning med Andrea, barnen, mamma och svägerskan Karro!
Fredag eller lördag blir det IKEA :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0