Nyheter!!

Ja nu ni. De där nyheterna jag väntat på att få kom idag! =)

Jag har fått heltid på Benetton i Uddevalla, kan bara inte tacka nej till heltid..Även om det känns väldigt tråkigt att flytta ifrån familj och vänner här! Men bil har jag och lön får jag så det blir till att hälsa på under helgerna! MEN det känns också helt underbart!! Har ju 1000 människor där som jag saknat massor också! Plus att jag ska bli "moster", Sandra ska få ha mig vid sin sida! =)

Blir svårt att skiljas från min Frida, vi är nog de bästa sambos man kan bli! <3 Hon är min andra hälft och har alltid varit det! Vi har varit de bästa av de bästa vänner sen vi kunde stå på benen. Och mina syskon och barnen vill jag inte vara utan, bättre syskon kan man inte ha heller förstår ni ;) Och mamman min..och Karro!! Thilda också, tänk vad bra vänner man kan bli på så kort tid..Hon frågade mig faktiskt igår om jag vill vara hennes brudtärna ihop med Frida =) =) Oooh vad glad jag blev! Längtar till bröllopet som antagligen ska vara i augusti! :)

Ah. Blandade känslor idag. Jätteglad för jobbet, ska bli så kul att jobba med Nicoline igen :) Men sorgligt att flytta! :(
Och ändå kul att komma tillbaka! Äsch..Haha. Detta blir ju bara rörigt! :D


Puss

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhhh, vad underbart gumman!! Vad glad jag blir över att "få dig tillbaka" =)



Pusssss.

2008-12-18 @ 17:43:09
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaaa..det var riktigt bra nyheter :) Nu är jag "all yours" :P

2008-12-19 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0