Nyårsafton!

Yes. Dagen är här, den överskattade dagen om man frågar mig. Alla ska bara bli komapackade och bli blinda av fyrverkerier! :P Haha, nu lät jag trist. Jag gillar nyår faktiskt..bara så mkt dåligt som händer ofta!


Men idag blir det middag hos fam. Larsson :) Ser vi fram emot! Blir nog en väldigt bra dag idag ändå! Köpte lite vin och passoa igår. Sjuukt långa köer på systemet! Så nu kan jag "findricka" utan att bli för full! :) hehe.



Nu ska jag ut och röka. nyårslöftet om att sluta 2009 ska snart avläggas! ;) Blir nog inga problem alls, det är bara viljan som ska vara där!


Min morgon:
Vaknade fem över halv tio av att Nicoline ringde..Fick åka ut till torp i raketfart för att hjälpa Åsa låsa upp, hon är vikarie och hade ingen nyckel till lager/kassarum. Anna var i en annan stad och Nicoline ute på Orust så det fick bli jag som åkte ut! =) Haha..Snabbare har jag nog aldrig vaknat förr! Men då slapp jag sova bort hela dagen iaf! 

Kanske måste ut en snabiis till torp igen, men det vill jag inte. Har bara inget att ha på mig! Är ju roligt att klä sig fint ibland :P Sandra vill ut hon med så nu ska jag ta och ringa henne! Magen är ganska stor nu :) Oh, så mysigt!!


GOTT NYTT ÅR! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0