Frajdaj :)

Vart hos min mormor och pratat lite, moster Linda var där med sin lilla unge på drygt ett år, såå söt den lilla godingen! :)
I morse blev det en sväng till frisören. Ganska nöjd faktiskt..men fortfarande känns det som jag har för lite hår :D Haha. Farligt att ha hårförlängning!

Mitt kontrakt från Benetton kommer upp hit, med hjälp av mitt besök jag får i helgen! Ska skynda mig att skicka tillbaka det till dom innan 18,00 ikväll. Så är allt klart inför första dagen! =) Skönt att komma till ett jobb som man redan kan! :P Slippa upplärningen!

Vet att jag är ledig nyårsafton och nyårsdagen iaf. Men har Sally på nyår så jag kan inte dra till med något stort, lämnar inte henne ensam med alla raketer som smäller! Men något mysigt kanske det blir iaf! :) Hoppas det!

Nu ska jag hemåt och släpa upp Frida ur sängen! =) För vi ska julstäda lite till och äta risgrynsgröt :D Haha! Sen ska jag leta lite julklappar med Linus o Karro, får se om vi väntar in Bobby..han har ju skadat foten på jobbet så han orkar kanske inte springa omkring i affärer! :( Stackarn! Efter det blir det iaf matlagning till kvällen! :) Karro är kock, nämnde jag det? Nä, kanske inte..men det är bara att tacka och ta emot när hon får lust att proppa i oss käk :) Yummie!


Puss


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha det underbart i helgen gums och hälsa Robbie att jag har vart nere och gosat med Ozzy i kväll. Tänkte kanske ta upp honom en sväng i morgon =) Pössss på er båda 2.

2008-12-19 @ 21:26:16
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack tack raring! :) Vi har ätit tacogratäng och grejer,mmmm! Det ska jag hälsa honom, lilla kissemissen behöver gooos från faster ;)

2008-12-19 @ 23:21:02
URL: http://saantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0